W kryzysie spowodowanym przez globalną epidemię wiele restauratorów i zdecydowało się na sprzedaż swoim stałym klientom voucherów, bonów i kart podarunkowych do wykorzystania później. Jeśli jesteś jednym z nich, pewnie zastanawiasz się jak rozliczać ich wydawanie bez pomyłek.
Epidemia zmusiła całą branżę gastronomiczną to podjęcia wyjątkowych działań. Rozwiązaniem problemów dla wielu lokali było uruchomienie dowozów i odbiorów jedzenia na miejscu. By zapewnić płynność finansową, właściciele często decydowali się na sprzedaż bonów dla stałych klientów, co spotykało się często z dużym zainteresowaniem.
Jednak kolejnym problemem, z którym mogą borykać się właściciele gastronomii to trudności z rozliczaniem wydawanych przez klientów kwot ze sprzedanych voucherów i bonów. Kontrola pracowników i wykluczenie pomyłek przy rozliczaniu voucherów klientów mogą sprawić trudności.
Sytuacja, w której klient od razu wydaje całą kwotę z bonu, może okazać się rzadka, szczególnie w mniejszych restauracjach i kawiarniach gdzie średni rachunek nie przekracza 50 złotych. Jak poradzić sobie zatem z rozliczaniem voucherów tak by klienci mogli wydać pieniądze podczas kilku wizyt?
Z tym problemem borykał się właściciel warszawskiej kawiarni STOR, Krzysiek Rzyman, który jako pierwszy zwrócił się do nas z prośbą o dodanie takiej funkcjonalności do systemu Nomee. Wiedzieliśmy jednak, że ten problem będzie dotyczył wszystkich restauracji, które sprzedawały swoim klientom vouchery i postanowiliśmy stworzyć ogólnodostępny system.
System do rozliczania voucherów od Nomee to prosta aplikacja, która w pełni rozwiązuje trudności związane z księgowaniem bonów, które mogą spotkać restauratorów po otwarciu lokali. Po prostym wdrożeniu, wprowadzeniu bazy sprzedanych voucherów i zainstalowaniu aplikacji na telefon, tablet lub komputer restaurator może z sukcesem i bez zbędnych pomyłek rozliczać wydawanie przez klientów voucherów. Żeby dowiedzieć się więcej o systemie, kliknij tutaj.