Chcielibyśmy państwu przedstawić nowe funkcje w systemie nomee.
W najnowszej wersji skupiliśmy się na rozwiązaniach usprawniających proces dostaw i obsługi zamówień na wynos.
Rozwiązania, które przygotowaliśmy:
Dostawy/Rozliczanie Kierowców
Funkcja pozwala na przypisanie konkretnego pracownika/kierowcy do realizacji dostawy zamówienia dla klienta. Rozwiązanie to umożliwia rozliczanie wszystkich dostaw danego kierowcy na koniec dnia oraz kontrolowanie który kierowca dostarczył jakie zamówienie i pozwala sprawdzić obłożenie danego kierowcy.
Integracja z Google
Integracja z Google pozwala bardzo szybko wyszukać podany adres.
Mapa ze strefami dostaw
Funkcja mapy pozwala w łatwy sposób sprawdzić, czy podany adres klienta znajduje się w określonej strefie dostaw lokalu oraz gdzie dokładnie znajduje się dany adres.
Wyszukiwarka stałych klientów
Funkcja pozwala na szybkie wyszukiwanie klienta, który już znajduje się w naszej bazie. Wyszukiwarka szuka klienta po wszystkich danych, adresie, telefonie itd.
Zestawy już dostępne!
Funkcja pozwala na tworzenie w dowolny sposób zestawów produktów jako zestawy promocyjne czy też jako zestawy typu kebab, pizza z możliwością dowolnego konfigurowania poszczególnych składników zestawu.
Przypominamy, również o funkcjach takich jak możliwość przypisania dostawy lub wynosu i sprecyzowanie skąd pochodzi dane zamówienie.
System nomee również pozwala na wybranie godziny, na które jest zamówienie.
Zaktualizowaliśmy również wystawianie faktur o kody GTU, które są wymagane w programach do fakturowania oraz usprawniliśmy proces eksportu paragonów z numerem NIP.