Powiedz nam trochę o sobie

Wypełnij poniższy formularz.

Wybierz swój plan

Wybierz pakiet, który będzie Ci odpowiadał i testuj nomee przez 14 dni za darmo. Możliwość rezygnacji w dowolnym momencie.

Jeżeli interesuje cię wycena aplikacji plus sprzętu Kliknij tutaj

nomee mini od 64zł/miesiąc Wybierz nomee od 134zł/miesiąc Wybierz
Funkcje sprzedażowe - aplikacja sprzedażowa
Wystawianie paragonów, paragonów z NIPem nabywcy i faktur - pełna integracja z GUS
System pobiera dane kontrahenta po numerze NIP
Edycja rachunku - dzielenie/łączenie/komentarze do produktów/rabaty
Drukowanie bonów z drukarki fiskalnej
Otwieranie zamówień
Podłączenie drukarek bonowych +10 zł
Drukowanie bonów z drukarki bonowej
Drukowanie rachunków wstępnych z drukarki bonowej
Graficzny plan sali do otwierania zamówień
Oznaczanie zamówień na wynos oraz dostawę, wybieranie czasu realizacji zamówienia -
Baza klientów oraz wydruk dla dostawcy -
System rozliczenia voucherów dla stałych klientów ze skanowaniem ich kodów -
Numerowanie zamówień i drukowanie numerków dla klientów -
Kolejkowanie zamówień -
Funkcje kelnerskie -
Ekrany KDS - ekrany do wyświetlania zamówień -
Ekran klienta - Customer Facing Screen -
 

Pozostałe funkcje aplikacji sprzedażowej
Pełna zdalna kontrola stanu kasy, wpłaty/wypłaty, otwarcia i zamknięcia dnia
Podgląd logów dziwnych zdarzeń
Konta użytkowników z konfiguracją uprawnień -
Ewidencja czasu pracy -
Kelner mobilny


- +49zł
Rozbudowane funkcje dla obsługi dostaw i wynosów
Integracja ze wszystki portalami dostawców(uber eats, bolt, wolt itd.)
nomee POS - integracja portali uber eats nomee POS - integracja portali bolt nomee POS - integracja portali pyszne.pl nomee POS - integracja portali glovo nomee POS - integracja portali wolt
- od 199zł
Możliwość przypisania kierowcy i rozliczenia go -
Możliwość przejrzenia zamówień danego kierowcy -
Integracja z wyszukiwarką google
Możliwość bardzo szybkiego znalezienia adresu
-
Mapy z narysowanymi strefami dostaw
System pokazuje mapę i lokalizację klienta
-
Sklep online -
Oznaczanie zamówienia, z informacją że jest na wynos i wybór czasu realizacji -
Baza stałych klientów z rozbudowaną wyszukiwarką


-
Panel zarządzania - chmura
Dostępna z każdego miejsca na ziemi chmura, przez którą kontrolujemy co dzieje się w lokalu
Szybki dostęp do aktualnego stanu i podsumowania sprzedaży z najważniejszymi danymi
Rozbudowane raporty sprzedażowe oraz kontrolne
Przegląd i historia wszystkich transakcji
Wystawianie faktur/faktur zbiorczych
Inteligentne informacje na temat różnic w stanie kasy
Ilość produktów możliwych do dodania w ofercie
Możliwość tworzenia własnych rabatów i raportowanie ich -
Ustawienia wydruków bonów z drukarki fiskalnej
Ustawienia wydruków bonów z drukarkek bonowych -
Baza stałych klientów oraz raporty sprzedażowe każdego z nich -
System rozliczenia voucherów dla stałych klientów -
Możliwość utworzenia graficznego planu sali -
Tworzenie kont pracowników -
Możliwość nadawania uprawnień pracownikom w aplikacji sprzedażowej -
Możliwość dodawania dodatkowych kont z dostępem do panelu administracyjnego -
 

Magazyn
Dostępność magazynu +59zł
Możliwość dodania receptur z niegraniczoną ilością składników
Inwentaryzacje produktów
Obliczanie food costu i marży
Kontrola cen jednostkowych u dostawców
Raporty zużycia produktów
Dodawanie i kontrola strat produktów oraz składników(również z tabletu)
Alarm niskiego stanu produktów
System automatycznych zamówień magazynowych
 

Zarządzanie siecią lokali
Dostępna możliwość zarządzania siecią lokali -
Możliwość przesunięć magazynowych między magazynami -
Dostępność magazynu centralnego


-
Wsparcie techniczne
Wsparcie techniczne telefoniczne
Wsparcie techniczne e-mail
Wsparcie techniczne chat
Dostępność instrukcji
 

Instalacja/wdrożenie
Koszt instalacji Od 99zł netto Od 99zł netto

Zamów

Zamów

*Cena zawiera 10zł rabatu za terminową płatność - w przypadku braku zapłaty w terminie - w kolejnym miesiącu zostanie doliczona kwota 10zł netto. Cena obowiązuje przez 12 miesięcy dla klientów którzy rozpoczną korzystanie do 30 września 2021r.