Powiedz nam trochę o sobie

Wypełnij poniższy formularz.

Lista funkcji

Wstęp

System nomee jest w pełni konfigurowalny dla każdego lokalu, włączamy lub wyłączamy funkcje i dostosowujemy go do Ciebie tak by był w pełni optymalny

System nomee składa się z:

Aplikacja sprzedażowa nomee

Aplikacja sprzedażowa

Aplikacja zainstalowana na urządzeniu w twoim lokalu na której dokonujesz sprzedaży.

Panel administracyjny nomee

Panel administracyjny

Panel administracyjny dostępny w chmurze - tutaj przeglądasz raporty oraz ustawiasz wszystko.

nomee Urządzenia grafika

Urządzenia

Urządzenia dodatkowe jak drukarka fiskalna, bonowa, podłączasz do aplikacji sprzedażowej lub integrujesz przez API.

nomee POS komplet

Aplikacja


2.1

Praca z rachunkiem

Możesz łatwo dodawać produkty, zestawy, komentarze do produktów, rabaty. Jeżeli potrzebujesz możesz dane produkty kolejkować.

Każde zamówienie możesz opłacić bądź odłożyć, wprowadzając jego nazwę lub wybierając stolik z graficznej mapy stołów. Jeżeli potrzebujesz możesz wybrać gdzie zamówienie jest realizowane. Zamówienia można dzielić, łączyć, wszystko jest naprawdę proste i intuicyjne.

System pozwala również na skonfigurowanie dodatków i produktów dosprzedażowych. Barista nabija kawę - system zapyta czy dodać ciasto!


2.2

Płatność

Opłacając zamówienie wybierasz jedną z wielu metod płatności. Możesz dodać NIP nabywcy lub od razu wystawić fakturę - system jest zintegrowany z GUSem więc wpiszesz NIP i masz wszystkie dane firmy. Do zamówienia możesz dodać rabat, wpisując go lub wybierając z wcześniej predefiniowanych


2.3

Dostawy i wynosy

System posiada funkcje, które bardzo usprawniają proces dostaw i wynosów. Możesz przypisać kierowcę do zamówienia i rozliczyć go na koniec dnia. System jest zintegrowany z Google więc można bardzo szybko wyszukiwać adresy.

Jest dostępna Mapa na której wcześniej można narysować strefy dostaw i zobaczyć w której strefie jest klient. Do zamówienia można również wybrać czas realizacji zamówienia i wybrać z jakiego kanału było zamawiane.


2.4

Baza klientów i vouchery

Możesz mieć rozbudowaną bazę stałych klientów oraz voucherów. Możesz sprzedawać vouchery, które klienci mogą potem realizować. Można wydawać karty z kodami kreskowymi bądź QR, które są potem skanowane kamerką w tablecie.


2.5

Pracownicy i uprawnienia

W systemie można stworzyć konta każdemu pracownikowi i ewidencjonować czas prac w bardzo prosty sposób. W systemie można również konfigurować uprawnienia na każde działanie. System zapisuje wszystkie podejrzane działania w logach dzięki czemu można podejrzeć wszystkie podejrzane działania. Praconicy moga logować się kodem lub kartami.


2.6

Wydruki

W systemie można drukować bony, wydruki wstępne, wydruki dla kierowców. Wszystko to można konfigurować samemu i drukować wszystko nawet z drukarki fiskalnej.


2.7

Rozliczenia

System posiada system rozliczania stanu kasy. Kontroluje w pełni przepływ gotówki i obsługę transakcji. Każdego dnia wymaga od Ciebie na początku wpisania stanu gotówki. Możesz dodawać wpłaty i wypłaty. Na koniec dnia zamykając dzień wpisujemy również ile było gotówki. Jeżeli pojawią się jakiekolwiek różnice system poinformuje cię o tym. Nawet jeżeli różnica pojawi się rano.

Jeżeli rozliczasz kelnerów system pokaże ci rozliczenie każdego kelnera lub kierowcy.


2.8

Kelner mobilny

Korzystaj z dodatkowych urządzeń tak by twoi pracownicy mogli chodzić z tabletami do klientów, przyśpieszy to obsługę nawet o 30%!


2.9

Wirtualne menu

Pozwól klientom po przyjściu do twojej restauracji zeskanować QR code z menu. Jeżeli chcesz mogą wybrać produkty i kliknąć zamów - wtedy kelner może zeskanować kod i zamówienia automatycznie wpadnie na tablet kelnerski!


2.10

Ekran klienta

Wyświetlaj na dodatkowym urządzniu aktualne zamówienie klienta. Możesz w tym czasie wyświetlać mu również informacje na temat aktualnych promocji.


2.11

Ekrany KDS i wydawka

Wyświetlaj zamówienia na kuchnie na tablecie. Pozwoli to kucharzom na odznaczanie które potrawy zostały już wydane, ile czasu je przygotowują. Możesz również wysłać powiadomienie osobie obsługującej, że zamówienie jest gotowe do odbioru.


2.12

Integracja z portalami

Niech zamówienia ze wszystkich portali wpadają na twojego POSa! Zamień nawet 7 tabletów w jeden i przyjmuj wszystkie zamówienia szybciej i bez błędów!

Przeczytaj więcej


2.13

I wiele więcej

Mamy jeszcze różne funkcje personalizowane do każdego lokalu takie jak: kalendarz dla cukierni, numerki dla klientów, zmiany wag dla smażalni, skanowanie kodów kreskowych, integracje z terminalami, logowanie kartami magnetycznymi i wiele więcej.

Jeżeli masz pytania co do tego co oferujemy kliknij tutaj i skontaktuj się z naszym specjalistą który pomoże ci dobrać odpowiednie rozwiązanie i opowie o naszych funkcjach.


Panel administracyjny/chmura


3.1

Podsumowanie

Jednym spojrzeniem zobacz co dzieje się w twoim lokalu, jaka jest sprzedaż, czy są jakieś informacje, różnice w stanie kasy czy kończą się jakieś produkty w magazynie.


3.2

Raporty

Masz dostęp do wielu raportów, podzielonych na sprzedażowe i kontrolne. Możesz przeglądać statystyki sprzedaży, dzienna, miesięczna, produktów, możesz zobaczyć kiedy dany produkt najlepiej się sprzedaje, ile sprzedaje każdy z twoich pracowników, przy jakich stolikach goście siadają i wiele więcej.


3.3

Paragony i faktury

Przeglądaj wszystkie transakcje, paragony z NIPem nabywcy, wystawiaj faktury. Możesz wystawić fakturę zbiorczą jednym kliknięciem zaznaczając tylko wybrane paragony. System jest zintegrowany z GUSem dzięki temu wystarczy wpisać numer NIP. Na koniec miesiąca możesz jednym kliknięciem wysłać wszystkie faktury do księgowości.


3.4

Twoja oferta

W panelu dodajesz wszystkie produkty, konfigurujesz kategorie, ustawiasz typy produktów. Możesz dodawać i konfigurować zestawy, ustawiać rabaty. Dodajesz również kuchnie - czyli ustawiasz gdzie drukują się bony na poszczególne produkty.


3.5

Stali klienci

Możesz dodawać stałych klientów, przeglądać ich statystyki, zobaczyć co najczęściej kupują. Możesz dodać klientom vouchery. Karty klientów mogą być skanowane kamerą w tablecie.


3.6

Magazyn

W magazynie dodajesz produkty i podpinasz receptury, dzięki czemu możesz w łatwy sposób kontrolować stany magazynowe wszystkich produktów. System pozwala na łatwe przeliczanie na różne jednostki. Możesz dodawać dostawy, robić inwentaryzację i tworzyć zamówienia.

System magazynowy pozwala również na pełną ewidencję strat. Jeżeli produkujemy różne półprodukty system ma dostępny moduł produkcji gdzie możemy produkować półprodukty.


3.7

Pracownicy/Ewidencja czasu pracy

W panelu tworzysz konta i ustawiasz uprawnienia. Tutaj możesz również zobaczyć sumę przepracowanych godzin danego pracownika, jego statystyki sprzedaży, wszystkie rozliczenia oraz logi aktywności oraz podejrzanych działań.


3.8

Sklep internetowy

Możesz stworzyć sklep internetowy przez który twoi klienci będą mogli składać zamówienia jak również wirtualne menu dostępne po zeskanowaniu kodu QR!


3.9

Zarządzanie siecią lokali

Jeżeli masz wiele lokali możesz zarządzać nimi z jednego panelu administracyjnego. Możesz kopiować menu, robić przesunięcia międzymagazynowe, przeglądać wszystkie statystyki.


3.10

I wiele więcej

Z poziomu panelu zarządzasz całym swoim biznesem, jest tu wiele opcji które będą przydatne, jeżeli masz jakieś pytania kliknij tutaj - nasz specjalista pokaże ci wszystkie funkcje naszego systemu.